Kysymyksiä ja vastauksia ITIS Frendie PRO -sovelluksesta:
Q&A Itis PRO
Kauppakeskus ITIS toimii ja rakentaa yhteisöä monikanavaisesti, ja se on ensimmäinen kauppakeskus Suomessa, joka ottaa käyttöön oman Frendie PRO -sovelluksen. Tämä sovellus tarjoaa eksklusiivisen tilaisuuden löytää samanhenkisiä ihmisiä, jakaa yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja rakentaa merkityksellisiä suhteita omassa ympäristössään.
1. Mikä sovellus on?
ITIS Frendie PRO -sovellus on puhelimeen ladattava sovellus, joka on suunnattu erityisesti Kauppakeskus Itiksen aikuisille asiakkaille, mutta myös vähintään 16-vuotiaille nuorille. Se tarjoaa mahdollisuuksia ystävyyssuhteiden luomiseen ja yhteisön rakentamiseen. Frendie PRO on digitaalinen ystävyyssovellus, joka on moderni ratkaisu ystävyyssuhteiden luomiseen ja yhteisön rakentamiseen.
2. Mistä saan tarvittavan PRO-koodin sovelluksen käyttöön?
Voit saada PRO-koodin joko kauppakeskuksen infosta tai Frendien asiakaspalvelusta osoitteesta: info@frendie.fi.
3. Onko sovellusta turvallista käyttää?
Kyllä, sovellus on suomalaisen yhteiskunnallisen yrityksen tuottama ja tietoturvallisesti rakennettu palvelu. Turvallisen keskustelun ja kohtaamisen periaatteita noudattamalla varmistetaan mukava käyttökokemus. Livekohtaamisia suositellaan pidettävän julkisissa tiloissa, kuten turvallisessa Itiksen kauppakeskuksessa.
4. Millä kielillä sovellus toimii?
Sovellus toimii sekä suomeksi että englanniksi ja sitä voi käyttää 32 maassa Euroopassa.
5. Maksaako PRO-sovelluksen käyttö?
-
Sovelluksen käyttö on maksutonta Itiksen asiakkaille, kun käytössä on saatu PRO-koodi.
-
Frendie on yhteiskunnallinen yritys, joka kehittää digitaalisia ratkaisuja sosiaalisen hyvinvoinnin tukemiseen ja yksinäisyyden ehkäisyyn. Itis haluaa tukea paikallisia yhteisöjä ja sosiaalista hyvinvointia, ja Itis Frendie PRO:n avulla nämä tavoitteet tulevat konkreettisesti osaksi alueen arkea.
6. Miten voin saada teknistä tukea ja asiakaspalvelua ITIS Frendie PRO -palveluun liittyen?
Teknistä tukea ja asiakaspalvelua ITIS Frendie PRO -palveluun saa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@frendie.fi. Lisäksi voit tutustua palveluun Frendien verkkosivuilla osoitteessa Etusivu | Frendie, joilta löytyy runsaasti tietoa palvelusta ja sen toiminnasta.