Työpaikkailmoitus 31.1.2024
Haku on päättynyt. Etsimme joukkoomme motivoitunutta People and Customer Success Manageria kehittämään markkinoiden johtavaa sosiaalisen hyvinvoinnin ja CSRD-raportoinnin ennaltaehkäisevää palvelua Frendie PRO:ta.
Etsimme positiivista ja nälkäistä Customer Succes Manageria Frendien huipputiimiin rakentamaan ja ylläpitämään kehittämämme sosiaalisen hyvinvoinnin yrityspalvelua. Tehtävässä vastaat B2B-asiakassuhteista, niiden kehittämisestä, raportoinnista ja organisaatiomme systemaattisesta prosessin ylläpidosta nykyaikaisen digipalvelun avulla. Paitsi että vaikutat tuhansien käyttäjiemme elämään, kehität kanssamme Frendien omaa työskentelykulttuuria sekä osallistut EU:n kiristyvän CSRD-raportoinnin edistämiseen palvelumme avulla.
Työtehtävät:
B2B-asiakkuudet: Kehität ja huolehdit kasvavasta B2B-asiakaskannastamme, varmistaen, että asiakkaamme voivat käyttää Frende PRO -palvelua saumattomasti. Edistät heidän liiketoimintaansa ja sosiaalista hyvinvointiaan palvelumme avulla.
ESG ja hallintotapa: Vastaat Frendien operatiivisen tiimin tukena ESG-hyvän hallintotavan edistämisestä. Rakennat ja ylläpidät tiimin arkea systemaattisesti, hallitset excelit, laskentataulukot ja raportoinnin tulokset tehokkaasti.
Odotamme sinulta:
Kykyä organisoimiseen ja jämäkkyyttä ylläpitää järjestystä hybridi-toimistoympäristössä.
Ihanaa ja rauhallista asiakaspalveluasennetta - olet aurinkoinen, positiivinen ja innostava tiimipelaaja. Kaikki tykkää susta paljon!
Tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja kykyä sietää muuttuvia tilanteita.
Hubspotin, Apollon, Slackin, sekä kehittämiemme Frendien ja Frendie PRO -digitaalisten palveluiden osaamista tai halua oppia.
Kokemusta työelämästä: kykyä nähdä ja kehittää uutta muuttuvassa työmaailmassa.
Asiakaskeskeistä ajattelua: taitoa ymmärtää asiakkaiden tarpeita ja tuoda niihin ratkaisuja, aitoa lämmintä ihmistuntemusta ja halua ratkaista mahdollisia asiakkaiden ongelmia!
Itsenäistä työotetta: kykyä työskennellä itsenäisesti ja ottaa vastuuta ja hoitaa oma tontti!
Kiinnostusta sosiaalista hyvinvointia kohtaan: halu olla mukana edistämässä hyvinvointia yhteiskunnassa - halua olla mukana rakentamassa vaikuttavaa palvelua.
Vastuutehtävät:
Asiakassuhteiden ylläpitäminen ja vahvistaminen:
Vastaat uusista ja olemassa olevista asiakkaista ja erityisesti palvelun jalkauttamisen ja lanseerauksen vaiheista helpon prosessimme avulla. Ihania ja vastuullisia asiakkaitamme ovat mm: Alko, Barona, Xamk, Pukkilan kunta.
Vastaat Frendie PRO -palvelun sujuvasta käytöstä ja asiakkaiden tyytyväisyydestä.
Huolehdit palveluprosessista, keräät palautetta, sillä yhteiskehitämme palvelua asiakkaiden kanssa.
Osallistut aktiivisesti Frendie PRO:n liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun.
Toimit myös avainroolissa raportoinnissa ja viestinnässä tiimin apuna, ylläpidät systemaattisesti myyntiorganisaation prosessin taustoja. Olet ehkä vähän datanörtti!
Tarjoamme:
Mahdollisuuden vaikuttaa tuhansien ihmisten elämään positiivisesti - palvelumme piirissä on jo yli 50,000 suomalaista!
Joustavat työskentelymahdollisuudet: voit olla yrittäjä, freelancer tai vakituinen kuukausipalkkalainen.
Mahdollisuuden kehittää omaa rooliasi liiketoiminnan kasvaessa.
Tiimityöskentelyä, jossa jokainen tulee kuulluksi ja kunnioitetuksi.
Frendie PRO hyvinvointisovelluksen käytön sekä työssä että vapaa-ajalla.
Jäsenyyden kuntosali-ja ryhmäliikuntaketjuun ja vapauden mennä jumpalle kun siltä tuntuu - vaikka kesken työpäivän.
Mahdollisuuden matkustaa tutkimaan uusia ympäristöjä tiimityöretriittien muodossa.
Tiimin, jossa yhteistyössä työskentelevät yksinäisyystyön parhaat tutkijat, lääkärit ja asiantuntijat.
Hae pian – viimeistään 20.2. lähetä hakemuksesi osoitteeseen arla@kaverisovellus.fi. Voit myös soittaa Arlalle (puh; 0456567065) 6.2. klo 12-14 tai tulla esittäytymään toimistollemme osoitteeseen Fredrikinkatu 40 A 2, 00100 Helsinki.
Haku on päättynyt!