Frendie on aina ollut sitoutunut kehittämään ja tarjoamaan parasta mahdollista palvelua asiakkailleen, ja yksi avain sen saavuttamiseen on vahva ja osaava tiimi. Siksi olemme erityisen innoissamme voidessamme ilmoittaa uudesta vahvistuksesta tiimissämme - Sebastianin liittymisestä Frendie-perheeseen!
Sebastian tuo mukanaan laajan kokemuksen startup-yrityksen asiakaspalvelusta ja yritysasiakkaiden huolenpidosta, mikä tekee hänestä erinomaisen lisän Frendien asiakastukitiimiin. Hänen asiantuntemuksensa ja sitoutumisensa takaavat sen, että jokainen asiakas saa parasta mahdollista palvelua ja tukea Frendieltä. Sebastianin kielitaito ja kulttuurien ymmärrys auttaa meitä kehittämään myös kielellisesti saavutettavaa palvelua.
Sebastianin rooli Frendie-tiimissä on monipuolinen. Paitsi kieliasian edistäminen ja organisaation systemaattisesten toimintatapojen rakentaminen, meillä on nyt yksi käsipari lisää Frendien tiimissä, jee! Sebastian tulee olemaan avainasemassa kehitettäessä Frendie PRO -palvelua entistäkin paremmaksi ja asiakaslähtöisemmäksi.
Sebastianin liittyminen tiimiimme merkitsee meille paljon. Uskomme vahvasti siihen, että hänen panoksensa auttaa meitä edelleen parantamaan palveluitamme ja luomaan entistäkin parempia kokemuksia asiakkaillemme.
Tervetuloa tiimiin, Sebastian!